Providence 08-08-2017 - Reisverslag uit Providence, Verenigde Staten van Frank - WaarBenJij.nu Providence 08-08-2017 - Reisverslag uit Providence, Verenigde Staten van Frank - WaarBenJij.nu

Providence 08-08-2017

Door: Frank en Gerlinde

Blijf op de hoogte en volg Frank

08 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Providence

Vanochtend al vroeg vertrokken uit New York om de files voor te zijn. Er is ons namelijk geadviseerd om rond 06.30 uur weg te gaan omdat de spits rond 07.00 uur op gang komt. Dit klopte precies en we zijn eigenlijk probleemloos door New York gereden richting Providence voor een afstand van ongeveer 300 kilometer.

Eigenlijk een rustig ritje in een mooie groene omgeving. We waren al rond 10.15 uur bij het hotel, waar we nog niet konden inchecken. We zijn derhalve de stad ingegaan en hebben hier nog een aantal dingen bekeken waaronder het parlementsgebouw van deze stad en een enorm winkelcentrum. Wat hierbij opviel was dat we hier eigenlijk nauwelijks mensen zagen dit in tegenstelling tot hetgeen we in New York zagen. Na een lekkere Thais maaltje zijn we naar ons hotel gegaan. Hier nog even lekker rustig aangedaan en onder andere de supercup Manchester United tegen Real Madrid gekeken. Vanaovond nog even een lekker hapje eten en morgenavond weer naar huis. We verwachten donderdagochtend rond 07.00 uur te landen op Düsseldorf.

Dit is dan ook ons laatste reisverslag. Wij hebben genoten van onze reis in Amerika en Canada. We hebben veel gezien en veel gedaan. Een herinnering voor het leven en prachtig om op terug te kijken. Met name de afwisseling tussen steden en natuur was perfect. De accomodaties waren over het algemeen meer dan goed, het weer was perfect, de auto heeft ons (nog) niet in de steek gelaten en de mensen die we tegen kwamen waren allemaal superaardig en hulpvaardig.

Wij hopen dat jullie de verslagen en de foto's mooi hebben gevonden en wij hopen jullie allemaal spoedig weer te zien.

Groeten van ons allen

• 08 Augustus 2017 - 23:53

Fam. L. Brummelhuis:

Leuk om een beetje met jullie meegereisd te mogen hebben! Goede terug reis

• 09 Augustus 2017 - 12:53

Erik Hilderink:

Hallo Brummelhuisjes, jammer voor jullie dat de vakantie er al weer opzit. Ik jullie reisverslag met tussenpozen gelezen, maar die veel zaken zo weer voor me. Wat blijft zijn de leuke herinneringen. Deze blijven in het geheugen gegrift. Wens jullie een goede reis huuswaarts. Spreken elkjaar binnenkort.

Groet
    Erik

• 09 Augustus 2017 - 13:51

Riky Brummelhuis:

we zijn de hele reis met jullie meegegaan vonden het prachtig.en zijn nu ook blij dat jullie morgen weer komen een hele goeie reis. tot morgen pa en ma

• 10 Augustus 2017 - 15:48

Renate:

Familie Brummelhuis, fijn dat jullie hebben genoten van een geweldige reis. Ook fijn om op de app te lezen dat jullie weer veilig zijn aangekomen in het prachtige Haaksbergen!