New York City 05-08-2017 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Frank - WaarBenJij.nu New York City 05-08-2017 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Frank - WaarBenJij.nu

New York City 05-08-2017

Door: Frank en Gerlinde

Blijf op de hoogte en volg Frank

06 Augustus 2017 | Verenigde Staten, New York

Vanochtend zijn we rond 08.00 uur voor een reis van ongeveer 400 kilometer vertrokken richting New York.

Onderweg hebben we, nadat we Washington uit waren, langs de snelweg ontbeten. Onderweg moesten we over een groot aantal bruggen rijden die op grote hoogte lagen en waar je de diepte in keek. Frank hield hier de nodige zweethanden aan over. Toen we in de buurt van New York aankwamen zagen we de geweldige skyline van deze stad. In de buurt van ons hotel kwamen we in een file terecht waarbij we over de laatste 1,3 kilometer meer dan een uur gedaan hebben. De file ontstond doordat er in de buurt van ons hotel een markt was (lengte enkele kilometers) waardoor het hotel nagenoeg niet te bereiken was.
Nadat we ons uiteindelijk hebben ingecheckt zijn we de stad ingelopen. Ons hotel bevindt zicht in hartje Manhattan. We zijn de wereldberoemde 7th Avenue opgelopen met alle billboards en luxe winkels. Wij hebben nog nooit zo veel mensen op een hoop gezien. Als jet wilt vergelijken met iets in Nederland dan is het met Koningsdag in Amsterdam maar dan in het kwadraat. Onvoorstelbaar wat je hier ziet en ervaart. We zijn nog een speciale M&M winkel ingelopen van wel 3 verdiepingen hoog en alleen maar met chocolade M&M 's en kleding en andere attributen van dit merk.
Daarna zijn we Broadway opgelopen en hebben we ook hier onze ogen uitgekeken wat er allemaal op theater en musicalgebied te doen is. We hebben het einde van de middag afgesloten met een drankje in een bar naast ons hotel. Vanavond nog een hapje eten en morgen weer nieuwe avonturen tegemoet. Zo gaan we een fietstocht doen in Manhattan en willen we met de bus naar het Vrijheidsbeeld.

Groeten van ons allemaal

• 06 Augustus 2017 - 08:38

Yvonne En Berthil:

Hello family Brummelhouse!

Heel veel plezier en geniet van alle mooie momenten, belevenissen en indrukken van New York City.
    En voor straks .... een hele fijne terugreis.

Lieve groeten uit Albergen

• 07 Augustus 2017 - 15:27

Renate:

Mmmmm lekker, echt iets voor mij die M&M winkel!

Volop genieten dus!

Veel plezier nog met z'n allen daar!

Groeten van Arjan en Renate