Niagara Falls 01-08-2017 - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Frank - WaarBenJij.nu Niagara Falls 01-08-2017 - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Frank - WaarBenJij.nu

Niagara Falls 01-08-2017

Door: Frank en Gerlinde

Blijf op de hoogte en volg Frank

03 Augustus 2017 | Canada, Niagara Falls

Vanochtend wederom ontbeten bij de Subway. Hier zijn echt 's ochtends gezonde broodjes en goede koffie te verkrijgen. Na dit prima ontbijt hebben we de auto gepakt en zijn vervolgens richting de Niagara Falls (Canadese kant) gereden. Na ongeveer 1,5 uur kwamen we rond 11.15 uur aan bij ons hotel in Niagara Falls. Wederom een hotel waarbij we alles op loopafstand konden gaan uitvoeren. Op advies van de receptioniste van het hotel hebben we echter toch een totale tocht van ruim 4 uur geboekt waarbij we alle aspecten van de Niagara Falls konde aanschouwen. Bij deze tocht zat een bezoek aan de Falls, een rondrit in de omgeving van de Falls en uiteindelijk een boottocht die ons vlak bij de watervallen bracht. We hadden een bus-chauffeur tevens reisleider die ons van alles wist te vertellen en een goed verhaal had waar we met alle aandacht naar konden luisteren. Wij waren onder de indruk van hetgeen wij gezien hebben. Nog niet vaak zoiets indrukwekkends gezien. Al moeten we eerlijk zeggen dat wij ons vooraf de Falls nog groter hadden voorgesteld. We hebben zowel de Amerikaanse kant van de Falls als de Canadese kant goed kunnen bekijken. Rond de Falls was het enorm druk met mensen van vele nationaliteiten (Chinezen en Japanners). Maar deze kom je echt overal tegen.

's Avonds hebben we wederom met elkaar weer lekker gegeten in een restaurant in de buurt van de Falls. Daarna hebben we nogmaals bij de Falls gekeken alleen toen bij night.Prachtig om te zien, steeds verschillende kleuren.

• 03 Augustus 2017 - 12:51

Veronique:

Goedemorgen,

Geweldig wat jullie allemaal zien en meemaken.
    Ik ben heel erg benieuwd naar alle foto's!

Geniet er nog maar lekker van!

En Jelle..... petje af dat je als enige naar boven bent gegaan in de CN Tower!!
    Klasse! Het uitzicht was vast geweldig!

groeten van ons allemaal.