Lincoln - Reisverslag uit Lincoln, Verenigde Staten van Frank - WaarBenJij.nu Lincoln - Reisverslag uit Lincoln, Verenigde Staten van Frank - WaarBenJij.nu

Lincoln

Door: Frank

Blijf op de hoogte en volg Frank

26 Juli 2017 | Verenigde Staten, Lincoln

Vanochtend vroeg vertrokken vanuit Boston naar Lincoln in New Hampshire. Het betrof een ritje van ongeveer 250 kilometer.

Vanuit de drukte van de grote stad kwamen we langzaam op de grote wegen terecht richting White Mountain National Forrest. Dit is een prachtig natuurgebied en in de winter een prachtig skiparadijs. Op onze route kwamen we door de echte traditionele Amerikaanse dorpen te rijden. Hier voel je je echt in Amerika (precies zoals je dit wel eens op TV gezien hebt).

Tevens een blik geworpen op een Amerikaans kerkhof in de plaats Bartlett en uiteraard hier op verzoek van Janick een paar echte donuts gegeten bij Duncan Donuts wat je hier bijna op elke straathoek tegenkomt.

In de loop van de middag zijn we naar ons overnachtingsmotel in Lincoln gereden waar we even lekker rustig aan kunnen doen. We zijn nog niet helemaal gewend aan het tijdsverschil met Nederland.

Morgen hebben we een drukke en lange reisdag omdat we ruim 550 kilometer moeten afleggen naar Ottawa waar we 2 dagen zullen verblijven.

Wordt vervolgd.......

• 27 Juli 2017 - 09:13

Astrid:

Hoi allemaal

Fijne dag vandaag ondanks de kilometers die jullie moeten afleggen.
    En Yanick gefeliciteerd met je verjaardag

• 27 Juli 2017 - 09:26

Arjan Waanders :

Genieten!
    Fijne verjaardag Janick!

• 27 Juli 2017 - 12:07

Sijbe En Irma :

Hallo lieve familie,

Allereerst Janick, Hartelijk Gefeliciteerd met je 16e Verjaardag.
    Wat een geweldig land, lijkt ons, om je verjaardag te vieren!
    Mooi dat jullie het naar jullie zin hebben en wij genieten een beetje met jullie mee.
    Veilige kilometers gewenst. Maak mooie herinneringen samen!
    Heel veel plezier.
    Lieve Groeten voor jullie.