New York 06-08-2017 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Frank - WaarBenJij.nu New York 06-08-2017 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Frank - WaarBenJij.nu

New York 06-08-2017

Door: Frank en Gerlinde

Blijf op de hoogte en volg Frank

07 Augustus 2017 | Verenigde Staten, New York

De vorige avond hebben wij nog even Manhattan bij nacht bezocht. Een belevenis op zich. Zo veel mensen op straat zo veel verlichting en activiteiten op Broadway. Iets om niet te vergeten.

Vandaag geen Subway ontbijt maar een keer een echt (vet) Amerikaans ontbijt. Lekker voor een keer.
Na het ontbijt naar Central Park vertrokken en daar onze ogen uitgekeken wat daar allemaal te doen is. Onvoorstelbaar. Mensen sporten hier, relaxen hier omdat ze in hun vaak kleine huizen / appartementen geen tuin of balkon hebben. Dit park is voor hen een uitje en buiten. In dit park zie je ook veel mensen die een act opvoeren. Heel leuk om dit te zien. Vervolgens hebben we nog even gekeken bij het Trump hotel en de Trumptower.

Het middaggedeelte bestond uit een fietstocht onder begeleiding van een Nederlandse gids door Brooklyn en Manhattan (China Town). Dit was echt een hoogtepunt tot nu toe in New York. We kwamen langs alle bezienswaardigheden ( Vrijheidsbeeld, financieel centrum, gerechtsgebouwen, sportvelden). Daarnaast kwamen we op plekken waar we mooie foto's konden nemen van de prachtige skyline van New York. Het mooiste was echter het fietsen over de Manhattan Bridge en de Brooklyn Bridge. Op grote hoogte over deze lange bruggen. De tour duurde uiteindelijk 3 uur en was meer dan de moeite waard.

' s Avonds nog even een hapje gegeten bij Apple Bees een begrip in New York en ontzettend druk maar prima eten.

Morgen onze laatste dag in New York gaan we naar 9-11 Monument waarvan men zegt dat dit indrukwekkend moet zijn. Wordt vervolgd.

Groeten !

• 07 Augustus 2017 - 16:34

Sijbe En Irma:

Hoi luitjes,

Wij willen jullie nog een aantal plezierige dagen wensen en zien uit naar jullie verhalen.
    Geniet nog van alles en een goede reis alvast terug naar huis.

Lieve groet uit Nieuwleusen.

PS: Heel erg genoten van jullie verhalen, mooi om mee te genieten.

• 07 Augustus 2017 - 17:28

Richard, Veronique:

Hoi Frank, Gerlinde, Jelle en Janick,

Het was erg leuk om jullie zo te volgen.
    Nog even en dan zit het er alweer op!

Wij wensen jullie nog een paar mooie dagen en alvast een veilige terugreis.

Tot gauw!

Richard en Veronique

• 07 Augustus 2017 - 18:09

Astrid :

Lieve Brummelhuisjes

Dit alles lezen geeft een gevoel van déjà vu....de herkenning van al die mooie plekken waar jullie nu zijn.
    Nog veel plezier in New York en tot gauw.
    Kunnen we beginnen met plannen voor volgend jaar