Boston - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Frank - WaarBenJij.nu Boston - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Frank - WaarBenJij.nu

Boston

Door: Gerlinde

Blijf op de hoogte en volg Frank

26 Juli 2017 | Verenigde Staten, Boston

Gisteren om 10.00 uur van huis gegaan naar vliegveld Düsseldorf. We zijn om 15.30 uur vertrokken richting Boston. We waren om 20.00 uur Amerikaanse tijd (02.00 uur Ned. Tijd) in het Park plaza hotel. De vliegreis is prima verlopen. Nadat we de koffers hadden, hebben we de auto opgehaald. Een Dodge nog wat..
Prima auto. Het eerste wat we zagen toen we buiten kwamen was een prachtige skyline van Boston. Geweldig.
In het hotel nog wat gedronken toen naar bed het was een lange dag.

Vandaag vroeg opgestaan. We waren allemaal vroeg wakker door onze biologische klok. We hebben buiten de deur een ontbijtje genuttigd met echte Starbucks coffee. Vanmorgen regende het even en het was ongeveer 19 graden. We hadden een ducktour besproken. Een soort amfibie voertuig. Eerst een stuk door de stad en daarna door het water. Dit was leuk en leidde ons langs alle bijzonderheden van Boston. 's Middags lekker de stad in geweest met droog weer. (North End en Down town). Een super mooie en schone stad.
Was een hartstikke mooie dag.

• 26 Juli 2017 - 07:36

Veronique:

Hallo lieve familie Brummelhuis,
    De eerste dag in het grote Amerika zit erop!
    Jullie bijzondere reis is begonnen. Geniet van de mooie momenten en van elkaar. Enjoy!
    Groeten vanuit Nederland.

• 26 Juli 2017 - 08:35

Arjan Waanders :

Goedemorgen allemaal,

Leuk dat we jullie mogen volgen met jullie reis door Amerika, veel plezier!

Groeten van Arjan en Renate

• 26 Juli 2017 - 16:57

Astrid:

Dag Brummelhuisjes

De kop is eraf en de reis achter de rug. Leuk om te lezen hoe jullie ervaringen zijn. Haha die biologische klok dat kan n paar dagen duren

• 26 Juli 2017 - 18:33

Yvonne:

Hello family Brummelhouse,

Leuk om jullie belevenissen in the United States te volgen via WaarBenJijNu. Boston lijkt me een hele mooie stad. We zien uit naar jullie volgende verslag. Heel veel plezier!
    Heel veel liefs van Berthil en Yvonne

• 27 Juli 2017 - 17:36

Irma, Edwin, Rico En Luc:

Wat leuk dat we met jullie mee kunnen genieten van deze reis. Heel veel plezier samen!!!
    En euh... toch wel een beetje verjaardag gevierd? Van harte gefeliciteerd Janick!